Resultats de la cerca
Anàlisi química de l’aigua
Aquesta activitat permet una aproximació a diferents tècniques d’anàlisi química d’aigües: colorimetries, volumetries, la utilització de diferents kits o aparells d’anàlisi, entre d’altres.
Espectacles i Tallers per a Escoles 2025
Programació d'Espectacles i Tallers per a escoles de gener a juny de 2025 de La Puntual - Putxinel·lis de Barcelona.
El triceratops. Descobrint històries de dinosaures
Visita comentada per la col·lecció paleontològica
Joc Jujol 360º: Scape Room virtual
Escape room virtual per a conèixer la masia de Can Negre de l'època modernista.
Introducció a la Robòtica
Una introducció a la robòtica on experimentem amb el mBot i el programem mitjançant MakeblockInvestiga el TRAM
Els infants es converteixen en petits investigadors del TRAM.
Micràrium.
Passió pel que és diminut
COM MOTIVAR-TE A ESTUDIAR. 1h 15 min.
Conferència/taller pràctica i vivencial, amb eines per sentir-te més motivat en els estudis i superar el curs amb èxit. Dirigit a alumnes de 4 ESO, Batxillerat i CCFF.
CSI Ossos: Paleoantropologia forense
Taller pràctic on a partir de l'anàlisi de restes òssies els alumnes han de determinar l'edat, el sexe o les patologies que presenta l'esquelet.
Aigua i biodiversitat al parc de Can Zam
Activitat per a casals d'1 hora i 30 minuts de durada.
Mostrant 1-10 de 2.253 elements.