Resultats de la cerca
Solidaris i Solidàries
A partir de diferents tallers treballarem la solidaritat entre nosaltres mateixos i la coneixença de diverses cultures, activitats i costums que es duen a terme a diferents parts del món.
Reaccions químiques (Barcelona)
Química experimental
Bategant Aigua. Glops de consciència
Coneixements, observacions, reflexions, música i dansa per prendre consciència del seu valor.
La colònia tèxtil de Borgonyà
Visita a la colònia tèxtil de l’antiga fàbrica Fabra i Coats, d’origen escocès
Audició didàctica a l'aula: UN MÓN D'INSTRUMENTS
Audició divertida i dinàmica sobre instruments ètnics i tradicionals de tota mena i d'arreu: percussions curiosíssimes, vents exòtics i cordes de terres llunyanes i no tan llunyanes.
Taller a l'aula Els peixos del Mar Mediterrani
Biologia i ecologia dels peixos. Anatomia externa. Conèixer i identificar diferents espècies de peixos mediterranis. Impacte ambiental de la sobrepesca.Més Enllà del Surfskate. Un taller d'esport inclusiu.
MES: esport inclusiu per a tothom, tinguin o no diversitat funcional. Adaptem els objectius de cada sessió a cada grup: pot ser per primària, Eso i adults.
De peus al riu
Visita, interpretació, observació i captura en un espai fluvial d’interès ecològic
VIU I CREIX
Activitat d'introducció a l'Ed Emocional L’activitat vol crear un espai on esclatin emocions i sensacions!!! Participació activa i vivencial. "El facilitador convida als alumnes a obrir un tresor"
Visita escolar a la granja Llet Nostra de Monells - "Experiència #Aprop"
Una visita a l’EVAM (l’Estació de Vacum de Monells) amb un recorregut comentat per la granja sobre la producció de la llet sota el punt de vista dels diferents elements que hi formen part.
Mostrant 1-10 de 2.256 elements.