Resultats de la cerca
Taller: Com funciona un molí
Els nens i nenes, organitzats per parelles, construeixen una maqueta d'un molí fariner ajudats d'un dibuix i de les instruccions del monitor.
Gimcana de cohesió per a canvis de cicle
Gimcana per equips dissenyada per generar relacions interpersonal i fer suport a l'alumne en els canvis de cicle escolar
Jornada de Portes Obertes BIOINGENYIERIA (en línia) 25-26
A UIC Barcelona obrim les portes al món. Des de la Universitat organitzem jornades de portes obertes per als futurs estudiants universitaris que vulguin conèixer la nostra institució.
Investiguem els mamífers
Vine i descobrirem a través de l’observació, el tacte i la manipulació; el pèl, el color, l’alimentació, els excrements... i més coses dels mamífers de les nostres contrades.Escriptura medieval
A l'època medieval, l'escriptura no estava a l'abast de tothom... qui escrivia? per què? A través dels documents ho descobrirem i nosaltres serem els escrivents de l'època.Visites Dinamitzades: ESO i Batxillerat
En aquesta visita, a través del mètode pregunta-resposta, es genera un diàleg i una reflexió entorn de l'art contemporani.
Aromateràpia a Can Pidelaserra
A Can Pidelaserra. el taller més experimental, joc de les olors, olis essencials, propietats i usos. Realització d´oli de massatge, crema de llavis, esprai de meteja d aire. Tastet de productes.
Introducció a l'astronomia II. El cel vist des de la Terra i els eclipsis
El cel vist des de la Terra i els eclipsis
Un poble per descobrir
És un dels 5 eixos temàtics que té la finca de Vallclara. On coneixerem a dos pagesos que viene a la finca i a una guineu i viurem milers d'aventures!
WOMAGIS, el mag de les paraules (teatre, titelles i màgia)
Espectacle de teatre, titelles, dansa i màgia per descobrir el poder de les paraules. Fomenta la lectura i convida a crear diàlegs de pau: fer màgia amb el poder de les paraules! Catàleg ULAE
Mostrant 1-10 de 2.256 elements.