Resultats de la cerca
STEAM: Art, arquitectura i geometria
Les matemàtiques es troben per tot arreu, com mostrarem amb una breu introducció a l’exposició. Però també tenen molt a veure amb l’art, l’arquitectura, la música i fins i tot el disseny industrial.
Olimpíada de Geografía
Concurs organitzat pel Col·legi de Geògrafs que té com a objectiu premiar els estudiants de segon de batxillerat que demostrin un millor coneixement dels continguts de la matèria de Geografia.
Paper i Sostenibilitat: Quin paper hi tenim?
Fem paper nou a partir dels rebutjos de paper que porteu. Juguem al joc del paperot. A secundària utilitzen els seus mòbils per donar resposta a preguntes que els hi plantegem.Amb guia didàctica.Entrem en política
El recorregut ofereix un primer contacte amb les formes polítiques que se succeïren al segle XX. Les principals temàtiques de treball són: monarquia (rei), república (president) i dictadura (dictador)
Visita al jaciment arqueològic de l’Esquerda: poblat ibèric i medieval. Un recorregut per 2500 anys d’història
Recorregut per totes les èpoques del jaciment de l'Esquerda i introducció al món del treball arqueològic, fent una ruta per les principals estructures del jaciment.
MESTRES I ALUMNES, AMB UNA MIRADA EMPÀTICA!
“Activitat especial per ajudar a la convivència entre alumnes i mestres”
LES ESTACIONS DEL MEV: L’HIVERN
Amb la música descobrim els oficis artesans i els gremis. Mirem i escoltem una història d’artesans, coneixem les obres i fem els sons d’alguns gremis.
ESCOLA SENSE VIOLÈNCIES - L'Eina per a la vostra persona COCOBE! - programa gratuït
Programa per prevenir, detectar i actuar des de l'escola davant de qualsevol forma de violència que pugui patir un infant o adolescent. l'Eina per a la vostra persona COCOBE!
Experiències Universitàries - Tallers
Us animem a viure una Experiència Universitària a la UVic!
ODS: Com fer del món un lloc més sostenible i just per viure-hi!
Taller per donar a conèixer a l’alumnat els ODS.
Mostrant 1-10 de 2.262 elements.