Resultats de la cerca
Estratègies dels éssers vius (Barcelona)
Sobreviure al medi
Ruta arquitectònica i Modernisme a Sitges
Passejarem per l'eixample de Sitges, on hi ha les cases modernistes, veurem el Prado, escenari de dues festes de Rusiñol, el pati blau i el nucli antic on hi ha el Museu Cau Ferrat.Jornada de Portes Obertes FISIOTERÀPIA (en línia) 25-26
A UIC Barcelona obrim les portes al món. Des de la Universitat organitzem jornades de portes obertes per als futurs estudiants universitaris que vulguin conèixer la nostra institució.
ELS COLORS DE LA MÚSICA
Concert cognitiu on a través de la música i les imatges potencia els valors com la igualtat i el respecte. Una experiència sincera i humana per potenciar l'equilibri emocional i el creixement personal
Geometria en 2D i 3D
El taller tractarà la idea del pas d’una figura geomètrica en dues dimensions a les tres dimensions.
Passejada Parcs i Platges del Poblenou
Passejada tranquil·la per les platges i parcs del litoral Barceloní, tot travessant el Parc del Fòrum de les cultures, i fins arribar a la desembocadura del riu Besòs.
Romans al segle XXI? - Format presencial
Una parella de romans es passegen pel segle XXI provocant diverses distorsions temporals.
De l'hort a taula
Parlem de l'agricultura ecològica i el funcionament d'un hort
Món minúscul: els insectes
Quan arriba la primavera i els insectes ja surten a visitar-nos... t’atreveixes a classificar-los? Vols saber com són, què mengen, on viuen, com canvien al llarg de la seva vida?Contes de la prehistòria
Activitat per conèixer la vida a la prehistòria a través d'un conte, on els alumnes acaben fent un mural col·laboratiu recreant pintures rupestres.
Mostrant 1-10 de 2.262 elements.