Resultats de la cerca
Visita al Terracotta Museu i tallers de ceràmica per escoles
La ceràmica, com a activitat que aglutina diferents coneixements, fomenta l’aprenentatge mitjançant l’observació i la descoberta.
Cercles liles. Cercles no mixtes
Apostem pel treball a partir de grups no mixtes com a eina per a l’apoderament femení i la consciència i responsabilització masculina.
POSA’T A LA PELL DE L’ALTRE. TEATRE FÒRUM
El teatre fòrum, una de les tècniques del teatre social, proporciona les eines per a poder visualitzar i reflexionar sobre nosaltres i la nostra realitat i transformar-la.
Fes-te teu el museu
Voleu fer visita lliure al Museu amb el vostre grup escolar? Heu pensat que el Museu és un gran recurs educatiu?
LA GALLINA D'EN SUNYER (Museu Deu)
Hi havia una vegada un artista que pintava molts animals…
Sortida Descobrint el riu Llobregat (a l'alçada de l'Hospitalet)
Riu Llobregat. Importància ecològica, social i econòmica. Espècies vegetals autòctones i al·lòctones. Ocells. Impactes mediambientals sobre el riu.ESCOLACADABRA
Màgia d'Escenari per una festa de fi de curs o celebració especial, Màgia de Saló per fer a cada classe, o bé Màgia Close-Up (de proximitat) per realitzar a grups petits. Tenim la màgia que vulgueu.
El joc tradicional
Activitat per a alumnes de primària elaborada a partir de la recerca en joc tradicional a Arbúcies elaborada pel Museu Etnològic del Monsteny i la seva col·lecció etnològica de jocs i joguines
Roomescape Fronteres Invisibles
Aquest és un instrument lúdic pensat per mostrar la realitat que viuen les persones menors no acompanyades en arribar a l’Estat Espanyol.
Investiguem què hi ha a l’aigua
Aquesta activitat permet una primera aproximació a l’anàlisi química de les aigües.
Mostrant 1-10 de 2.262 elements.