Resultats de la cerca
SABATES VERMELLES
SABATES VERMELLES Pretén desxifrar els codis que desemboquen en la violència i que porten a l’agressivitat entre les relacions de parella, sigui quin sigui el seu sexe.
Lego We Do: Programem
És una evolució del Lego WeDo: Construïm, amb una gamma de colors i formes diverses permet la construcció de diferents robots, ara sense fils, i amb propostes de modificacions sobre el mateix robot.XERRADA: "Néixer, viure i morir al poble romà del Camp de les Lloses"
Sortim del museu. Xerrada adaptada a l'edat dels alumnes.
Educa Play - Crea activitats educatives
Web que permet crear activitats educatives de diferents tipus de forma ràpida i senzilla per gamificar continguts.
Experimentem i ens divertim amb les sals de Cardona
L’activitat es basa en realitzar experiments on el propi alumne observarà i extraurà conclusions sobre quins són els fenòmens i/o trets característics relacionats amb la sal.
Aprenem a ballar sardanes
Amb quins passos es balla una sardana? I què és un concurs sardanista? Descobriu el món de la sardana en un taller dinàmic i ple de ritme en què els punts i la germanor seran molt importants.
Concert entre llibres - SONS DE FAULES
Concert creat per a nenes i nens de 3 a 8 anys en què es combina els contes d’una narradora i el concert d'un músic.
CONTAMINACIÓ AL MEDITERRANI
Activitat destinada per a secundària, 1r i 2n cicle.
Invisible! El misteri de les aigües subterrànies
Visita dinamitzada
Tallers de Tecnologia Creativa amb Scratch
Als nostres tallers de Tecnologia Creativa potenciem l’ús artístic, expressiu i lúdic de la tecnologia alhora que introduïm conceptes clau en el camp de les ciències, l’enginyeria o les matemàtiques.Mostrant 1-10 de 2.253 elements.