Resultats de la cerca
Viure a l'Aigua
Taller manipulatiu
El món a l'aula - La Notícia de la Setmana
Treballa la notícia de la setmana a l’ESO i batxillerat
Reacciona...tenim química!
Aclarirem conceptes com molècules, àtoms i reaccions mitjançant experiments.
MÓN SANT BENET: Frescos de butxaca
Taller de creació plàstica a l’entorn de la tècnica del fresc
FEM UN HAIKU, de les imatges a les paraules
Diuen que una imatge val més que mil paraules… Les obres de nova adquisició del Museu seran el punt de partida per crear poemes breus del present.
ACTIVITAT DE COHESIÓ DE GRUP per l'equip docent
Activitat lúdica al centre escolar per millorar la cohesió de l'equip. COOPERACIÓ, CONFIANÇA, RESPECTE I UNIÓ
Cursa d'Orientació a la Vall d'en Bas
Si vols aprendre a orientar-te no ho dubtis, nosaltres et proposem un circuit d’orientació on haurem de buscar varies balises amagades al bosc fent servir la brúixola.
El Follet Fredolic
És un dels 5 eixos temàtics que té la finca de Prades. On coneixerem al follet Fredolic i viurem milers d'aventures!
El Magnetisme, una força quasi màgica
Us proposem aprendre els principis bàsics del magnetisme de la millor manera: jugant i experimentant amb imants. Opció de fer l’activitat en anglès.
El cicle de l'aigua: finit o infinit?
En aquesta activitat es repassa el cicle integral de l’ aigua i es posa el focus en les pràctiques socials que requereixen aquest recurs.
Mostrant 1-10 de 2.254 elements.