Resultats de la cerca
APRÈN A FER PAPER RECICLAT. TALLER PER MESTRES, DOCENTS, PROFESSOR@S
A partir dels rebutjos de paper que genereu a l'escola, farem un paper nou, útil i bonic. Us proporcionarem idees didàctiques per a la seva aplicació a cada cicle.
VISITA GUIADA AL CAMP DE LES LLOSES.: un dels primers pobles romans a Catalunya
Taller on s'explica la manera de viure dels pobladors d'aquest nucli habitat i visita al jaciment i al museu .
Teamlònies, jocs cooperatius a Prades
És un dels 5 eixos temàtics que té la finca de Prades. On haurem de superar diferents reptes i viurem milers d'aventures!
Sortida indis o pirates
Sortida per ser els nostres personatges preferits
ApS: Vigilants de la calor!
Els alumnes participen en un programa de ciència ciutadana i investiguen sobre la temperatura i el confort tèrmic de les seves llars durant períodes càlids.
Tallers de Tecnologia Creativa amb Scratch
Als nostres tallers de Tecnologia Creativa potenciem l’ús artístic, expressiu i lúdic de la tecnologia alhora que introduïm conceptes clau en el camp de les ciències, l’enginyeria o les matemàtiques.LA PEDRERA: Poder, revolució i bohèmia
Activitat amb educador dins una sala + recorregut guiat per la casa
Taller del Sol i l'Energia Solar
L'Estel Sol i l'Energia Solar Taller adreçat a descobrir els colors del Sol i la seva llum. Experimentarem amb la llum blanca d'un raig de Sol i descobrirem el poder del Sol i la seva Energia!
Visita al Parc Eòlic de Rubió
Visita guiada a un Parc Eòlic per descobrir com es va construir, com funciona i importància de les energies renovablesTALLER "D'YNDIANES" (estampació tèxtil)
Activitat que combina molt bé els aspectes científics, històrics i tècnics amb la dimensió participativa, pràctica, lúdica com creativa.Mostrant 1-10 de 2.256 elements.