Resultats de la cerca
Solidaris i Solidàries
A partir de diferents tallers treballarem la solidaritat entre nosaltres mateixos i la coneixença de diverses cultures, activitats i costums que es duen a terme a diferents parts del món.
Endinsa't a la mar
És un dels 4 eixos temàtics que té la finca de Tamarit. On coneixerem al pirata Puntamóra i viurem milers d'aventures!
Tecnologia tèxtil: de la fibra al fil
Taller tecnològic per conèixer les infraestructures i les matèries tèxtils
Visita lliure
Submergiu-vos a L’Aquàrium de Barcelona.
Descobrint la Gerunda romana
Descoberta de la Gerunda romana a través d'un recorregut per les restes del Barri Vell i l'elaboració d'un taller de construcció d'una calçada romana.TALLER DE CAL·LIGRAFIA MEDIEVAL I IBERA
Amb pinzells i plomes d’au i tinta ferro gàl·lica escriurem amb cal·ligrafia medieval gòtica com feien els antics escribes.
Estades d'Aventura - Port del Comte
Gaudeix amb el teu centre o grup d'un o varis dies a la Vall de Lord realitzant un munt d'activitats esportives al medi natural. No us ho podeu perdre!
“Cornellà respira – 5 parques en 360 grados”
Visita virtual a los parques públicos de Cornellà de Llobregat
MÓN SANT BENET: Hi havia una vegada... un monestir!
Itinerari de descoberta del monestir
TALLERS CONTATS
El taller contat és un contacontes i un taller tot en un: cada conte s'acompanya d'un taller creatiu on cada infant pot transmetre la seva opinió mitjançant l'expressió artística.
Mostrant 1-10 de 2.254 elements.