Resultats de la cerca
I ara, què mirem? Aprenentatges audiovisuals en la infància
Un taller pensat per famílies per parlar dels aprenentatges audiovisuals en la infància.
MÓNNATURA DELTA DE L'EBRE: Els moixons i la lluna
Conte participatiu sobre els ocells del Delta de l'Ebre
L'esclat de vida
En aquesta activitat de recerca científica coneixerem les diferents teories que existeixen sobre l’origen de la vida i revelarem el paper clau dels volcans en aquest fet.
Moviments celestes
Astronomia en directe
CIUTAT DE CARTRÓ
Activitat molt creativa que reforça el concepte de reciclatge i el treball cooperatiu.
Viu el transport públic
L'objectiu de l'activitat és donar a conèixer els transports públics, especialment el tramvia, i crear un sentiment de pertinença per fomentar actituds i comportaments cívics en el seu ús.
Tallers STEAM a l'aula
Tallers vinculats a l'animació, a la programació, a la robòtica, a l'electrònica i a l'art digital.
Piratia al Castell de Castelldefels
Posa’t a la pell d’un pirata que ha vingut a saquejar Castelldefels en aquesta experiència interactiva i immersiva amb gran rigor històric. Per a alumnes de primària i secundària.
Llepa't els dits amb la història
Visita dinamitzada per tal de destacar els trets bàsics de les cultures que conformen la nostra història, des de la prehistòria fins a època medieval, on el menjar és el fil conductor.
El cos humà. Com sóc jo?
Visita per conèixer millor el cos humà
Mostrant 1-10 de 2.253 elements.