Resultats de la cerca
Aprèn a fer paper. Taller per a mestres, docents i professor@s
Aprèn a fer paper amb fibres vegetal. Aprèn les possibilitats del paper per a aplicar a l'aula. Feu-vos el vostre paper. Podeu d'adquirir un kit complet per fer paper a la vostra escola.
Qui és l'Esquerda?
Recurs digital interactiu que permet descobrir el jaciment recorrent a peu diferents punts geolocalitzats i superar tot tipus de proves.
Jacint Verdaguer. Rondalles i poemes
Espectacles per fer sentir la poesia i els clàssics a infants i joves
Aigua i geologia
Voleu aprendre com s'ha generat el paisatge actual del Geoparc de la Catalunya Central i quin paper ha tingut l'aigua en tot el procés?
Canvi d'aires o aires de canvi?
L’ activitat telemàtica "Canvi d’aires o aires de canvi?" pretén donar a conèixer la problemàtica actual de la contaminació atmosfèrica i acústica.
El cicle de l'aigua: tanca l'aixeta!
L'activitat, a partir d'un conte que té com a protagonista una gota d'aigua, repassa el cicle integral de l'aigua des de la seva captació fins el seu retorn al medi.
Històries de ratolins
Un conte sobre un petit hàmster que li demana a la seva àvia com eren els seus avantpassats és el punt de partida per explicar què són els micromamífers i per què interessen a paleontolegs/òlogues.TALLER DE SEXUALITAT I AFECTIVITAT PER A JOVES.
Taller per trencar el tabú i resoldre dubtes sobre sexualitat, trencar mites i falses creences al voltant d'aquesta i caminar cap a un model de relacions sexoafectives més sà.
Planta de compostatge de Torrelles de Llobregat
Visita a la planta de compostatge de Torrelles de Llobregat tot tractant la problemàtica del malbaratament alimentari
Taller a l'aula Flora i fauna urbanes
Riquesa biològica dels ecosistemes urbans. Espècies vegetals i animals que viuen als pobles i ciutats. La seva importància ecològica.Mostrant 1-10 de 2.262 elements.