Resultats de la cerca
Aventures de cine
En grups prepararan el guió i l’storyboard d’un curtmetratge de cinema mut del qual ells mateixos en seran els actors.
L'essència dels residus
L 'activitat telemàtica "L'essència dels residus" vol donar a conèixer el valor dels residus com a recurs per entendre la necessitat de reduir-ne la generació, així com donar eines per fer-ho.
Be natural
Es treballen els incis del cinema i el curtmetratge a través de la figura d'Alice Guy
TITELLES LA ZOOBAND
Espectacle de titelles i cançons molt participatiu. Als nostres espectacles aconseguim la implicació màxima del públic en el desenvolupament de la història, de manera que els nens són part d'aquesta.
La dansa dels cavallets de mar
Com ballen els cavallets de mar? Experimentem-ho!
Masterclass de Física Quàntica 2024
Vine a la Masterclass de Física Quàntica de l'Institut de Ciències del Cosmos de la UB.
Mur Geològic
Visita comentada per descobrir el món de la geologia
Formació de roques i minerals. Ordenem el vostre laboratori.
Fem una formació per a professors i mestres sobre roques i minerals i, a més, us deixem el laboratori ordenat i amb propostes didàctiques amb el material que teniu.
ApS: Para el carro!
Consumim d'una manera sostenible? A partir d'una recerca feta pel mateix alumnat es descobriran els hàbits de consum del seu entorn més proper. El període d'inscripció obre el 3 de juny de 2024.
MUSEU I TECNOLOGIA
Descobrirem com és un museu del segle XXI i com s’utilitzen les noves tecnologies.
Mostrant 1-10 de 2.256 elements.