Resultats de la cerca
Sortida ceràmica
Sortida per crear la nostra peça de ceràmica
Cuidem la salut de la Terra
Amb aquesta activitat s'aprenen diferents tipus de contaminació que afecta al nostre entorn i a nosaltres: la contaminació atmosfèrica, olfactiva, acústica i lumínica.
Viure en el passat
Visita comentada que recórre els principals espais del jaciment arqueològic i que ens apropa al coneixement de la vida quotidiana, els costums i creences de les antigues societats grega i romana.
L’èxit depèn de la sort o de l’esforç?
En un món competitiu, els petits avantatges poden marcar la diferència.
La mama dels arbres
La cobdícia d’ alguns humans posarà en perill l'harmonia entre la gent i la natura. Wangari i les dones dels pobles decideixen fer.hi front amb un senzill gest: replantar d'arbres la seva terra.
Els jocs romans
Activitat per aprendre al temps que juguem i coneixem diferents jocs d'època romana.
Que peti la plaça!
Espectacle musical ideal per a qualsevol tipus de festa de l'escola, Carnestoltes, final de curs, castanyada...Apta per a totes les edats.Taller de Percussió amb instruments reciclats
Tenint en compte la importància d’introduir la consciència del reciclatge a les escoles, treballem la temàtica a través d’un projecte de manera lúdica i creativa.
III. El conte de na Elionor del castell
Conèixer el castell aprofitant la inventiva i imaginació infantil
Gimcana Medieval: aventura pel Castell
Visita al Castell i entorn proper, així com les proves que ajudaran a conèixer millor aquesta fortificació medieval i la vida que s’hi duia fa segles.
Mostrant 1-10 de 2.262 elements.