Resultats de la cerca
Fem la castanyada
Arriba la castanyera i torrem castanyes..
Colònies a la tardor
Descobriu la màgia de la tardor a les nostres cases de colònies, on la diversió i l'aprenentatge van de la mà
Visita dinamitzada a "Colors del món" (Lleida)
Visita dinamitzada
Màscara de Carnestoltes amb Jumping Clay
Taller de modelatge amb JumpingClay on realitzem una màscara de Carnestoltes.El món a l'aula - Ara ve...
En el seu blog. l'editorial "El text - La galera" proposen idees i recursos per treballar amb els més petits
Com innovar i ser creatiu. T’hi atreveixes?
Aproximació al concepte d’innovació per crear productes o serveis de gran valor.
PINTEM CERÀMICA AMB ENGALBS
Us proposem una activitat per conèixer l’ofici de ceramista i decorar una peça (tassa, got, bol) que un cop cuita podeu utilitzar-la per casa!
L'amagatall de l'esquirol
L'activitat és estil joc de pistes on descobrirem elements del bosc tot seguint els amics de l'esquirol que viuen al bosc de Cases Blanques.
VISITA GUIADA
Destianada per a secundària, batxillerat i cicles formatius
Descobrim el bosc amb els sentits
Descobrir com és el bosc que ens envolta fent servir els sentits, aprendre sense posar noms, només amb allò que percebem en cada moment
Mostrant 1-10 de 2.256 elements.