Resultats de la cerca
Els jocs romans
Activitat per aprendre al temps que juguem i coneixem diferents jocs d'època romana.
Investiguem el mar
Què és la transparència de l’aigua i per què la mesurem? De quin color és l’aigua del port? Quina és la temperatura de la columna d’aigua del port? Hi ha diferències amb mar obert?
Visita comentada a “Weimar, la fi de les certeses”
Una immersió en el període d’entreguerres
KARTING SALOU
Activitat esportiva per tots els públics
Premis Recerca
Estàs fent el treball de recerca? Participa als Premis Recerca UVic!
CUINANT POESIA
En Moi un reconegudíssim cuiner arribarà a la vostra biblioteca o escola amb els estris necessari per fer una bona cuinada, però compte per què no us cuinarà una menja exquisida, si no... POESIA
ESPAI BOMBOLLA
Un espai on petits i grans podran gaudir experimentant amb la màgia de les bombolles de sabó.
Olimpíades de saber per estudiants de secundària i batxillerat
Les Olimpíades són propostes educatives per a estimular l'interès de les estudiants i els estudiants en les diferents disciplines acadèmiques mitjançant proves competitives de coneixement i aplicació.
Món minúscul: els insectes
Quan arriba la primavera i els insectes ja surten a visitar-nos... t’atreveixes a classificar-los? Vols saber com són, què mengen, on viuen, com canvien al llarg de la seva vida?KAMISHIBAI, CONTES PER LA IGUALTAT
Has sentit mai la història de la tortuga Clementina, els elefants grisos o la princesa Carlota? No? I has vist mai un conte Kamishibai? Tampoc? Doncs aquí tens ho tens!
Mostrant 1-10 de 2.256 elements.