Resultats de la cerca
Els pigments de la natura
Taller en què els infants, mitjançant l’experimentació científica, extreuen els pigments de diferents fruites i verdures i creen pintures naturals.
Viatgem a l'època medieval
Per conèixer l'època dels castells, monestirs i de les catedrals.
Cell Biology and Microscopy: exploring tiny worlds
Què són les cèl·lules, quins tipus de cèl·lula podem trobar, com funcionen i quines són les seves parts principals? Activitat en anglès
La Gran Canicada d'en Jan
Construïm circuits entre totes per jugar amb les caniques. Encara no n'has construït cap? Anima't! Perquè... ja saps com jugaven amb les bales o caniques els nostres avis i àvies? O els teus pares?
Investiguem els mamífers
Vine i descobrirem a través de l’observació, el tacte i la manipulació; el pèl, el color, l’alimentació, els excrements... i més coses dels mamífers de les nostres contrades.UN, DOS, TRES, JA ÉS FESTA MAJOR!
Veniu a conèixer les tres festes majors de Santa Margarida i els Monjos, explicarem un conte i ens divertirem fent un titella amb les figures dels balls populars.
Sortides amb animals
Sortides d'un dia per a infantil i primària per a conèixer millor els animals i estar en contacte amb la natura
Descobrint la Vall d'en Bas
A la Vall d’en Bas trobem referències d’un valuós patrimoni rural, resultant d’una estreta relació entre natura i activitat humana. Descobrirem els secrets d’una natura sempre canviant.Visita comentada a l'edifici de CaixaForum Barcelona
Modernisme i modernitat
REINVENTEM UN CONTE
Reinventem un conte: Es plantegen diferents exercicis i jocs teatrals per tal de poder reinventar un conte escollit entre tots.
Mostrant 1-10 de 2.256 elements.