Resultats de la cerca
EDUCAR EN ART (Museu Deu)
Activitat destinada a alumnes/nas del Cicle Formatiu de Grau Superior d'Educació Infantil,
Visita dinamitzada a l’edifici de CaixaForum Girona
Una incursió activa a la Fontana d’Or
Visita la Farga Palau!
Coneix la Farga Palau i la importància del treball del ferro en l'evolució econòmica i social de la zona del Ripollès.
Defios farinons
L'abús dels recursos naturals del sistema han fet que el planeta estigui a punt de col.lapsar! Cal trobar una solució i només es pot fer si canviem els hàbits.
Taller de dansa africana
Taller de dansa africana
A LA CERCA DE BALISES
Joc en el que a partir de la correcta interpretació d’un mapa haurem de localitzar amb el menor temps possible una sèrie de punts que tindre senyalitzats.
Depuradora de Montcada i Reixac
La visita a l' EDAR de Montcada i Reixac, contextualitza la instal·lació dins del sistema metropolità de gestió de les aigües residuals.
Introducció a Scratch
Un senzill llenguatge de programació creat al MIT i pensat per als més joves, molt visual i divertit però basat en la lògica dels llenguatges de programació més avançats.
Taller a l'aula So no és soroll
Diferència entre so i soroll. Diferents fonts de contaminació acústica i nivells de soroll .Efectes de la contaminació acústica.La mama dels arbres
La cobdícia d’ alguns humans posarà en perill l'harmonia entre la gent i la natura. Wangari i les dones dels pobles decideixen fer.hi front amb un senzill gest: replantar d'arbres la seva terra.
Mostrant 1-10 de 2.256 elements.