Resultats de la cerca
Anem a buscar el tresor d'en Serrallonga
Els boscos de les Guilleries alberguen un gran tresor
Món minúscul: els insectes
Quan arriba la primavera i els insectes ja surten a visitar-nos... t’atreveixes a classificar-los? Vols saber com són, què mengen, on viuen, com canvien al llarg de la seva vida?Agents de l'aire net
Activitat educativa dissenyada per a estudiants del primer i segon cicle d'educació secundària obligatòria (ESO), amb l'objectiu d'aprendre més característiques sobre la qualitat de l'aire.
El joc de modelar
Taller de modelat amb plastilina en què els alumnes valoren la feina de l'escultor i aprenen la metodologia del treball per fer una obra.“Can Negre – L'ànima modernista de Sant Joan Despí”
Visita Virtual al edifici Can Negre de Sant Joan Despí
Depurem o potabilitzem?
Visita guiada combinada a la depuradora de Sant Feliu de Llobregat i a l'estació de tractament d'aigua potable (ETAP) de Sant Joan Despí, en funcionament des del 1955.
"Recuperació i Utilització Educativa de Pobles Abandonats" (Convocatòria)
Podran participar en aquesta convocatòria: - 3r i 4rt d'Ensenyament Secundari Obligatori i Formació Professional Bàsica - Formació Professional de Grau Mitjà i Batxillerat,Disseny i producte: L'artesania al segle XXI
Fan d'emprenedors amb les responsabilitats i les funcions de tots els departaments d'una cooperativa. Es reivindica l'artesania a partir de l'elaboració d'un producte artesanal. Amb guia didàctica.
Colors del món (Lleida)
Visita comentada
Visita escolar "Experiència Cacaolat"
Us presentem l'activitat educativa de Cacaolat, per conèixer de primerà mà els ingredients que fan únic aquest batut: la llet Letona i el cacau.
Mostrant 1-10 de 2.256 elements.