Resultats de la cerca
Aquest amor és un miratge. Desmuntar els mites romàntics
Un itinerari educatiu que s’organitza a partir de visionats, exercicis d'anàlisi i pràctiques creatives.
STEAM: El cervell dels telers
A partir de l’estudi d’una veta, aprendrem que el codi binari serveix per donar ordres als telers.
L'ànima de la Muntanya
L’ànima de la muntanya Audiovisuals: Les dones d'aigua, en Joan Serrallonga i les bruixes de Viladrau. Sales ambientades amb jocs de llum i hol·logrames. S'ofereixen sortides guiades relacionades.
BUFACANTAPICAISONA
ESPECTACLE-AUDICIO MUSICAL PER A NENES I NENS DE 0 A 5 ANYS
LA DESCOBERTA DEL PAILEBOT SANTA EULÀLIA
Descobrim a bord com és i com navegava un vaixell a principis del segle XX en aquesta visita guiada al pailebot Santa Eulàlia, una embarcació construïda el 1918 per al transport de mercaderies.
Visita comentada a “Extraterrestres”
La possibilitat de vida fora de la Terra
Colònies per a cicle mitjà i superior: "Investigant la fauna mediterrània"
Estada de 3 dies, que podem adaptar a dos dies, que permetrà als alumnes conèixer i reconèixer els animals de l'entorn natural més proper.
Tastets d'enginyieria i ferrocarril
Per realitzar aquesta visita cal contactar directament amb el departament de comunicació de la UPC de Vilanova i la Geltrú, al telèfon 93 896 77 01LA PELL DE LES CASES
Equilibri i forma a Les Adoberies
Visita taller "L'escola va al circ"
Vine amb la teva classe a conèixer com és una escola de circ
Mostrant 1-10 de 2.255 elements.