Resultats de la cerca
Taller a l'aula Invertebrats marins II
Característiques dels diferents grups d'invertebrats marins. Biologia i ecologia. Causes antropogèniques i mediambientals que afecten aquests organismes.Suro en Dansa
Visita dansada per a conèixer a través del moviment com és la transformació del tap de suro.La Laura i en Joan amb els secrets que amaguen les paraules (lingüística)
Fem un recorregut per la història de la lingüística, desvelem l'origen de l'escriptura i formem un equip d'investigació per descobrir els culpables d'un robatori a través de la lingüística forense.
Colònies per a escoles i AMPA/AFA
La Fundació Pere Tarrés compta amb més de deu centres d'educació ambiental i una xarxa de cases de colònies situades a Catalunya i Balears, ubicades en indrets naturals excepcionals
Experimentem amb el gravat
En aquest taller ens aproparem a la tècnica del gravat.
Grups escolars a Vall de Núria
Vall de Núria es un paratge únic, en plena natura, on podeu gaudir de tranquil.litat i llibertat,gracies al seu transport singular; el tren cremallera, un trajecte i una experiència inoblidable.
Cambra Fosca Gegant
Us oferim endinsar-vos a l’interior d’una cambra obscura gegant i gaudir de la màgia que suposa veure aparèixer la imatge a través d’un minúscul forat.
Figures de Nadal amb argila JumpingClay
Taller de modelatge amb argila JumpingClay temàtica Nadal on la classe fa una figura de Nadal que s'emporten a casa.
JOC DE PISTES EL DRAC DEL PARK GÜELL
Si vols conèixer el Park de Güell de forma diferent, aprendre coses sobre la seva història i descobrir detalls que no coneixies, apunta't a aquesta gimcana cultural!!!Miralls matemàtics
El taller proposa l’ús de miralls per treballar la formació de figures geomètriques.Mostrant 1-10 de 2.255 elements.