Resultats de la cerca
Audició sensorial de música i dansa africana
Audició sensorial de música i dansa africana
Club ExperiMents (+10 anys)
Taller d'invents i experiments pensat per a nens i nenes de més de 10 anys.
El castell de Montesquiu | Viatgers en el temps (ESO i batxillerat)
Un joc cooperatiu que convida a descobrir i ordenar la història del castell, caldrà fer servir l’enginy i treballar en equip.
Bosc Elàstic
El circuit de xarxes en alçada, passadissos i tobogans ja està a punt per tornar a saltar, jugar, i riure de valent!
Oferta esportiva i lúdica a La Molina
A l’hivern, les escoles poden gaudir d’un dia o d’una estada a La Molina per a no oblidar. Aprendre a esquiar és una experiència única i l’estació ofereix pistes per a tots els nivells d’esquí.
Itinerari: Ens fem preguntes
Explorem qui som
La veu del vent. Els instruments de la Catedral
Activitat estructurada en un primer descobriment de la Catedral a través d'un itinerari musical per, finalment, acabar deixant anar la creactivitat tot realitzant un taller de manualitats.
Espectacles i Tallers per a Escoles 2025
Programació d'Espectacles i Tallers per a escoles de gener a juny de 2025 de La Puntual - Putxinel·lis de Barcelona.
PIANO CLOWN CONCERTO
Un espectacle diferent, sense paraules. Música i Clown creen una simbiosi en l’escenari poques vegades vista. Tot el que succeeix en el seu món és diferent
TREPITJA L’ESCENA
Introducció a les arts escèniques en els seus grans eixos: cos, veu, emocions i crear una història.
Mostrant 1-10 de 2.255 elements.