Resultats de la cerca
BARRANQUISME D'INICIACIÓ
Descens d'un barranc d'iniciació, activitat guiada!
Esculturant
Coneixerem les obres escultòriques del Museu de l’Empordà, per acabar creant una nova escultura pública a partir de diferents tècniques i materials.El joc del muntatge. Fem creacions audiovisuals
Crearem curts utilitzant la tecnologia de la Mash up Table i utilitzant imatges reciclades.
PIRATES A LA VISTA!
Activitat teatralitzada per les sales del museu per conèixer el món de la pirateria mentre, amb un joc de pistes, l'alumnat coneix com era la vida d'aquests homes i dones.
Colònies 360º: Colònies sense mestres acompanyants
Amb Monitors 360º que tenen cura dels vostres fills/es en tot moment. Mimem als qui més estimes!
Anima una història. Stop-motion a l’aula
Crearem una petita peça audiovisual a partir de la tècnica audiovisual stop-motion.Aprendre a ser: la diversitat religiosa a l'aula
Coneixem la diversitat de l'aula? Per què la Noa no celebra l’aniversari? Com és que el Gursewak no es talla els cabells? Descobrirem què hi ha darrere d'aquests símbols i gaudirem coneixent-nos.
Taller d'animació amb Scratch
Amb el programa Scratch crearem una escena animada a mode de mini pel·lícula.L'home que sense voler va matar més persones de la història
Thomas Midgley va causar dos desastres ambientals i la mort de milions de persones, en ser un dels principals responsables de la introducció del plom en la gasolina i l'aparició dels gasos CFC.
Solidaris i Solidàries
A partir de diferents tallers treballarem la solidaritat entre nosaltres mateixos i la coneixença de diverses cultures, activitats i costums que es duen a terme a diferents parts del món.
Mostrant 1-10 de 2.271 elements.