Resultats de la cerca
VISITA GUIADA
Destianada per a secundària, batxillerat i cicles formatius
LA PEDRERA: Visita guiada a l’exposició “L’art de la pedra”
Visita a l'exposició temporal
Descobrim la ràdio al MNACTEC
Visita a Ràdio MNACTEC, l’estudi de Catalunya Ràdio que hi ha al museu, per gravar un programa de ràdio
La Laura i en Joan en una recerca enlluernadora (fotònica)
La llum és un element essencial per la vida i una font d’energia renovable, però, sovint una gran desconeguda. Descobrirem les propietats de la llum i experimentarem amb l'energia solar fotovoltàica.
La mar de cels (Infantil)
Per on surt el sol? Per on es pon? Quins són els astres que podem trobar durant el dia? i els que trobem a la nit? Com s’ho feien els navegants per orientar-se seguint aquests astres?
Els invertebrats marins
Visita guiada + taller experimental a l'Aquàrium de Barcelona. Observar, manipular, experimentar, deduir… tallers experimentals perquè l'alumnat descobreixi alguns dels aspectes de la biologia marina.
STEAM: El cervell dels telers
A partir de l’estudi d’una veta, aprendrem que el codi binari serveix per donar ordres als telers.
contes darrera dels estels.
Espectacle "Poeticament correcte" de conte contes amb temàtica d’estels per educació infantil i cicle inicial de primària. Animació a la lectura i descobriment de l'astronomia
Ibers, sants, corsaris i turistes
Us proposem conèixer el conjunt monumental de Sant Sebastià de la Guarda a través d’un viatge cronològic. A partir de la observació, el diàleg i la reflexió.Viu la prehistòria!
Experiència dinamitzada, centrada en la prehistòria, que culmina amb una descoberta pràctica de l'art rupestre llevantí a través de l'aplicació de diferents tècniques pictòriques d'aquest període.
Mostrant 1-10 de 2.271 elements.