Resultats de la cerca
Emoticona animada amb micro:bit
En aquesta activitat farem una introducció a la placa micro:bit i programarem una emoticona animada.
Tocats per la quimica!
Visita teatralitzada a l'exposició "Tot és química" per descobrir la química
La llegenda del Serpent
Representant una llegenda coneixerem els paisatges i la divulgació de les històries
La cultural material del Neolític. Descobrim la ceràmica cardial!
Taller per familiaritzar-se amb les societats prehistòriques del Neolític, acostar-los a la seva cultura material i història.
Aprenentatges de l’amor: Les relacions afectives en l'audiovisual
Desmuntarem els tòpics de l'amor romàntic que veiem en pel·lícules i sèries i explorarem alternatives en els models de relació afectiva i sexual.
El viatge de l'Aixa i en Teix
L'Aixa i en Teix, els nostres companys del poblat de la Draga, ens conviden a passejar-nos per les cabanes neolítiques on ens explicaran com era el dia a dia durant aquesta època tant antiga.Bojos per la Química
Explorarem els experiments de química de tota la vida jugant amb dilucions, densitats, canvis d’estat i de color, reaccions àcid-base…i potser alguna explosió!
Viure i morir a la Guerra Civil espanyola (1936-1939)
El taller s’endinsa en un període històric molt concret (de 1936-1939) a través dels testimonis de quatre persones reals.
Estudi del moviment en la frenada d'un cotxe
Taller a la UAB que pretén que l’alumnat identifiqui quins són els factors que influeixen en la frenada d’un cotxe, entengui com aquests estan representats en l’equació del M.R.U.A.Snow White
'Storytelling' interactiu en anglès i alemany que es porta a l'aula, que versiona el conte de Blancaneu amb perspectiva de gènere i d'igualtat.
Mostrant 1-10 de 2.254 elements.