Resultats de la cerca
LES DRASSANES REIALS DE BARCELONA, FÀBRICA DE GALERES
Visita a un dels edificis més importants en la història de Barcelona; les Drassanes Reials, l'indret on es van construir els vaixells que van permetre el creixement de Catalunya a l'edat Moderna.
ODS: Com fer del món un lloc més sostenible i just per viure-hi!
Taller per donar a conèixer a l’alumnat els ODS.
Visita teatralitzada
A través dels mateixos Eusebi Güell i Antoni Gaudí, dos dels nostres monitors amb dots artístics, els més petits podran experimentar conceptes com els colors, els símbols i les textures.La mar de cels (Infantil)
Per on surt el sol? Per on es pon? Quins són els astres que podem trobar durant el dia? i els que trobem a la nit? Com s’ho feien els navegants per orientar-se seguint aquests astres?
Introducció a Scratch
Un senzill llenguatge de programació creat al MIT i pensat per als més joves, molt visual i divertit però basat en la lògica dels llenguatges de programació més avançats.
Excursions geològiques amb la UB
Sortides al camp d’un dia a un indret de Catalunya on es podran veure diferents aspectes i temàtiques de la Geologia.
Amb el mòbil al bosc
Activitat gratuïta per conèixer boscos mediterranis i atlàntics, sobretot les teixedes de Catalunya
Cap aquí i cap allà
Des de l'aparició de la roda fins els transports del segle XXI
Ruta arquitectònica i Modernisme a Sitges
Passejarem per l'eixample de Sitges, on hi ha les cases modernistes, veurem el Prado, escenari de dues festes de Rusiñol, el pati blau i el nucli antic on hi ha el Museu Cau Ferrat.Projecte Electricitat-2
Taller on els nens i nenes experimentaran els principis de l'electricitat i el magnetisme amb diferents materials.
Mostrant 1-10 de 2.254 elements.