Resultats de la cerca
Música per a nadons i gestants,
Tallers musicals per a nadons des de 0 anys fins els 36 mesos.
LA NAVEGACIÓ TRADICIONAL
Activitat de navegació a bord d'un llagut balear centenari pel port de Barcelona on l'alumnat practicarà la navegació tal i com es feia fa 100 anys, utilitzant tècniques i eines tradicionals.
Els gats comunitaris, els nostres petits veïns
Xerrada participativa per treballar amb l'alumnat la convivència responsable amb els gats que viuen a la ciutat.
Ibers, sants, corsaris i turistes
Us proposem conèixer el conjunt monumental de Sant Sebastià de la Guarda a través d’un viatge cronològic. A partir de la observació, el diàleg i la reflexió.ENXARXATS Prevenció dels riscos en l'us de les xarxes socials i les pantalles
ENXARXATS és una activitat de teatre/fòrum molt dinàmica i divertida, que complementa i estimula els programes de intervenció i les acciones existents que treballen la informació, la prevenció i
Camins de sal. Joc de rol d'història.
Som una companyia de joc que ens dediquem a la divulgació històrica i a la sensibilització en valors mitjançant metodologies creadores i vivencials.
LUDOFUSTA - ESPAI DE JOC LLIURE
Espai on l'infant decideix lliurement com desenvolupar el seu joc amb els elements i objectes que estan al seu abast.
Centre de tractament de residus municipals de Gavà-Viladecans (CTRM)
La visita guiada al CTRM de Gavà-Viladecans es veu la planta de triatge d'envasos lleugers, la planta de tractament de fusta i residus voluminosos i la deixalleria de Gavà.
LES ESTACIONS DEL MEV: L’HIVERN
Amb la música descobrim els oficis artesans i els gremis. Mirem i escoltem una història d’artesans, coneixem les obres i fem els sons d’alguns gremis.
Vet aquí l'energia
Experiments per descobrir l'energia i el seu origen
Mostrant 1-10 de 2.262 elements.