Resultats de la cerca
A la vora de l'estany de Banyoles, un poblat neolític
Passeig pel poblat neolític reconstruït que ens farà reviure el dia a dia d'un grup de pagesos i ramaders neolítics que es va establir vora l'estany ara fa uns 7.300 anys.Programem un llum automàtic amb microbit
En aquesta activitat fem servir la placa micro:bit per a programar un llum automàtica que s'encén i s'apaga en donar una palmada.
Aprenentatges de l’amor: Les relacions afectives en l'audiovisual
Desmuntarem els tòpics de l'amor romàntic que veiem en pel·lícules i sèries i explorarem alternatives en els models de relació afectiva i sexual.
Què és un port?
Què és un port i quines tasques s’hi realitzen? Quins són els vaixells que arriben al Port de Barcelona? Quins productes transporten?
MÓNNATURA DELTA DE L'EBRE: Cens d'ocells
Pràctica d'identificació i recompte d'aus aquàtiques
COMPRA DE MANERA SOSTENIBLE
Activitat destinada per a primària, cicle mitjà i superior.
Descobreix el Museu d'Alcover: El secret dels bandolers
Descobreix el museu d'Alcover mitjançant una gymkana turística virtual!
Amb el cos no s'hi juga
Taller de prevenció dels Trastorns de la Conducta Alimentària
Cursa d'Orientació a la Vall d'en Bas
Si vols aprendre a orientar-te no ho dubtis, nosaltres et proposem un circuit d’orientació on haurem de buscar varies balises amagades al bosc fent servir la brúixola.
ELABOREM PRODUCTES LÀCTICS
Vine a fer diferents productes làctics naturals, sense conservants ni additius, mató, formatge fresc, un batut, crema catalana, etc. El producte que es faci els nens se l'emportaran a casa.
Mostrant 1-10 de 2.271 elements.