Resultats de la cerca
Descobrim el geni Leonardo Da Vinci
Un taller per descobrir el geni dels invents Leonardo da Vinci
La llum i les ombres. Les primeres històries amb imatges
Entendrem el funcionament bàsic de la llum i el cinema tot jugant i experimentant amb llums i ombres.
CSI Ossos: Paleoantropologia forense
Taller pràctic on a partir de l'anàlisi de restes òssies els alumnes han de determinar l'edat, el sexe o les patologies que presenta l'esquelet.
Interpretem l'època medieval
En aquesta activitat ens posarem a la pell de diferents protagonistes que van viure aquesta època i els ajudarem a resoldre els seus problemes quotidians.
Colònies per a escoles i AMPA/AFA
La Fundació Pere Tarrés compta amb més de deu centres d'educació ambiental i una xarxa de cases de colònies situades a Catalunya i Balears, ubicades en indrets naturals excepcionals
Mur geològic. Visita lliure
Descobreix el món de la geologia
Cada matí compta!
Taller participatiu per promoure bons hàbits saludables
MESTRES I ALUMNES, AMB UNA MIRADA EMPÀTICA!
“Activitat especial per ajudar a la convivència entre alumnes i mestres”
Voleu venir amb l'escola al Cremallera de Montserrat?
Arribar a Montserrat amb el Cremallera ofereix en si mateix la possibilitat de viatjar amb un mitjà de transport singular, gairebé únic a l’estat espanyol.
Coneix la Potabilitzadora
Que és una ETAP?
Mostrant 1-10 de 2.271 elements.