Resultats de la cerca
Endinsa't al Vesper. Visita guiada al CIARGA i al Refugi del Serral
Visita guiada en la qual els alumnes coneixeran com era el dia a dia i les persones que com ara enginyers, mecànics i pilots treballaven a l’aeròdrom durant la guerra.
LA TORTUGA DE L'ALBERA - Testudo Hermanni
Una petita sortida adaptada per veure els hàbitats naturals de la Testudo Hermanni i gestió del paisatge. Activitat dinàmica. S'inclou la visita al CRTA Garriguella.ELS COLORS DEL VIDRE AL POBLE ESPANYOL
Coneixeu l’Arc de Sant Martí? Té molts colors oi? Què us sembla si atrapem alguns d’aquests colors i els posem sobre un vidre? Acompanyeu-nos i veurem com es fa el vidre i com podem pintar-hi a sobre.
Descobrint la Gerunda romana
Descoberta de la Gerunda romana a través d'un recorregut per les restes del Barri Vell i l'elaboració d'un taller de construcció d'una calçada romana.Investiga una vacuna per a la malària
Taller de recerca biomèdica molecular
Un mar de plàstics. Taller sobre residus
Instal·lació artística de caràcter mediambiental per endinsar-nos al fons marí i reflexionar sobre la contaminació per plàstics i envasos del mar i l’oceà.
Barcelona 1714
Al llarg del recorregut visitarem els indrets on es produí el setge, que es prolongà durant catorze mesos i culminà l’11 de setembre de 1714 amb l’assalt de les tropes borbòniques.
Circuits acrobàtics
Aventura entre arbres amb tres nivells diferents: Circuit Formiga, Circuit Esquirol i Circuit Guineu.
GESTIONA L'ESTRÈS Com viure amb calma la vida d'estudiant 1h 15 min
Una conferència pràctica i vivencial dirigida a alumnes, amb eines per gestionar l'estrès i ser més eficients. 1h 15 min
Divertim-nos amb els romans
Activitat per iniciar-se a la cultura romana a través del joc
Mostrant 1-10 de 2.269 elements.