Resultats de la cerca
Festa de plomes i purpurina. Ampliar els imaginaris afectius i sexuals
Un taller per reflexionar sobre la llibertat i la diversitat afectiva i sexual.
Aprenem a navegar
Quines són les parts d’un vaixell? Com es fan els nusos mariners i per a què serveixen? Com es segueix el rumb d’un vaixell i com s’hissa una vela?
Per què val la pena avorrir-se
L'avorriment ens fa més creatius, altruistes, introspectius i serveix per a la planificació autobiogràfica.
Invisible! El misteri de les aigües subterrànies
Visita dinamitzada
El vulcanisme a la Garrotxa
Activitat per a conèixer la història geològica de la zona volcànica de la Garrotxa i reconstruir el procés de formació del volcà de la Pomareda a través de l'estudi d'un aflorament volcànic.
Descobrim Tarragona
Descobreix Tarragona mitjançant una gymkana turística virtual!
Jornada de Portes Obertes EDUCACIÓ (en línia) 25-26
A UIC Barcelona obrim les portes al món. Des de la Universitat organitzem jornades de portes obertes per als futurs estudiants universitaris que vulguin conèixer la nostra institució.
Plàstic. Genial o pervers?
Visita per a grups escolars a l’exposició
“El viaje del pesebre – Historia viva en 360º”
Homenaje a los creadores de belenes de todo el mundo.
Una erupció de colors
Una activitat pensada per apropar, de forma divertida, els volcans i la ciència als més petits i reflexionar sobre la relació que tenen amb l’entorn.
Mostrant 1-10 de 2.271 elements.