Resultats de la cerca
Explorant el món
Com veien el món a l’edat mitjana? Sabies que la imatge de la Terra va canviar radicalment amb el temps gràcies a la navegació? Quines eren les rutes que seguien els vaixells i com s’orientaven?
Els Volcans De La Garrotxa. Parc Natural Zona Volcànica
Matinal: excursió a un dels volcans. Identificació de material i formació del con.Per terra de dracs
Primer espectacle amb dibuixos animats i música en directe amb més de 500 actuacions realitzades.L'alimentació al poblat neolític (Aquesta activitat es combina amb Avui fem de neolítics)
Posarem en pràctica la nostra habilitat manual per convertir el blat en farina, a partir d'uns molins de pedra i fer-nos les nostres pròpies galetes, que banyades amb mel seran d'allò més bones.EDUCAR EN ART (Museu Deu)
Activitat destinada a alumnes/nas del Cicle Formatiu de Grau Superior d'Educació Infantil,
Club ExperiMents (de 5-7 anys)
Taller d'invents i experiments pensat per a nens i nenes d'entre 5 i 7 anys.
Tècnica 3_6
Activitat d’experimentació i descoberta de la tècnica per a grups d’infants de 3 a 6 anys.
Taller #poder
Objectiu de l’activitat: Reconèixer i percebre críticament les influències positives i negatives que afecten el seu comportamentLa volta al món en 80 minuts - Concert
Experiència multicultural i pedagògica amb un toc lúdic. La Irene i en Marc han preparat un concert que depèn de l'atzar, un joc d'aprenentatge per als infants.
GEOMETRIA A L'ESPAI (DIVERMATIQUES)
Consisteix en l’estudi pràctic de les formes geomètriques i a partir de material molt bàsics (barres i nusos, i en algun cas, cobertes, es creen les figures reals en tres dimensions i es deixen exposaMostrant 1-10 de 2.265 elements.