Resultats de la cerca
MIRA, RUMIA, ESCRIU. TALLER DE POESIA
Visita i taller de poesía.
La màgia del museu del mar
Al Museu del Mar ha arribat un llibre màgic. Un llibre que busca contes oblidats i quan en trova un, s'il·lumina. Activitat acompanyada amb efectes de màgia que deixaran els petits bocabadatsT'agrada el que veus al mirall?
. Taller de prevenció dels Trastorns de la Conducta Alimentària
Taller de modelatge amb JumpingClay
Taller de modelatge amb JumpingClay. Una argila de colors que s'asseca a l'aire
Visita guiada a les Coves de l'Espluga
Visita a l'interior d'una de les coves més llarges del món.
Taller a l'aula Invertebrats marins II
Característiques dels diferents grups d'invertebrats marins. Biologia i ecologia. Causes antropogèniques i mediambientals que afecten aquests organismes.Viatge a la prehistòria
És un dels 5 eixos temàtics que té la finca La Capella, Poblet. On coneixerem a Roc el cazador i Tina la curandera i viurem milers d'aventures!
Seny, Pilotada i Rauxa. Espai sensorial ple d'emocions
Jugarem a trobar l'equilibri personal, i el grupal. Una bola d'equibri per a cada participant... Però després, trencarem l'equilibri amb la Rauxa d'una guerra de coixins:... diversió assegurada!
Visita escolar Espai Xocolata Simón Coll
Ofereix a les escoles una experiència d’aprenentatge adaptada a cada nivell escolar amb l’objectiu de difondre l'ADN, els orígens, la història, la cultura i els valors de la xocolata.
Taller a l'aula: SOS plàstics al mar
Taller en el qual es parla de la probemàtica que te la nostra societat amb el consum descontrolat de plàstic, i de com afecta als nostres mars i oceans i els organismes que hi habiten.
Mostrant 1-10 de 2.271 elements.