Resultats de la cerca
Xerrades i tallers: L'hostilitat dels Centres d'Internament d'Estrangers
T’oferim xerrades per a conèixer i reflexionar sobre la realitat de les migracions i el refugi, i promoure així els valors de la convivència i l'acollida en una societat diversa com la nostra.
Madrones i llitons
Descobrim la Casa Museu i ens aturem en els contes i les llegendes de Verdaguer.
Què volem transmetre a través dels nostres perfils digitals?
L'objectiu de l'activitat és prendre consciència i actuar amb coherencia a través de les pantalles. En aquesta ocasió es treballa la imatge personal, l'autoestima, la influència dels referents digital
LES DRASSANES REIALS DE BARCELONA, FÀBRICA DE GALERES
Visita a un dels edificis més importants en la història de Barcelona; les Drassanes Reials, l'indret on es van construir els vaixells que van permetre el creixement de Catalunya a l'edat Moderna.
Geometria en 2D i 3D
El taller tractarà la idea del pas d’una figura geomètrica en dues dimensions a les tres dimensions.
VISITA AL MUSEU DE L'ELECTRICITAT DE FIGUERES
El recorregut perrmet conèixer el procés d’electrificació de l’Alt Empordà a través d'una vista guiada adaptada a l’edat del grup."Dreams", espectacle de titelles d'arreu del món
"Dreams", un espectacle molt poètic que utilitza titelles de diverses tècniques (mans, dits, fils, objectes...) de diversos països del món (Xina, República Txeca, Itàlia...).
Viatge al fons del mar en batiscaf (Primària)
Com és el fons del mar? Quines són les espècies que hi viuen? Per què no és gens fàcil la observació i exploració submarina? Quins són els perills amb els que ens hi podem trobar?
Fantasies en disputa. Les sexualitats a les pantalles
Un taller per identificar i desmuntar els codis audiovisuals que configuren la construcció del desig sexual.
Com vam començar. Un viatge per la prehistòria
Visita dinamitzada on s'expliquen les diferents etapes de la Prehistòria i on a través de rèpliques els alumnes poden experimentar i aprendre sobre l'evolució humana
Mostrant 1-10 de 2.255 elements.