Resultats de la cerca
Visita la Fassina Balanyà - destil·leria d'aiguardent
A partir d'una antiga fàbrica del segle XIX expliquem aspectes tan quotidians com l’estalvi, l’aprofitament i el reciclatge.
MIRADOR TORRE GLÒRIES: EL FUTUR DE LES CIUTATS
A través de jocs d'enigmes i una visita al Mirador Torre Glòries, l'alumnat podrà comprendre el funcionament de la ciutat i imaginar solucions innovadores pel futur urbà.
RAQUETES I SEGURETAT HIVERNAL
Aquesta és una activitat física molt diferent a la resta de modalitats esportives, on la responsabilitat individual afecta directament a la seguretat del grup i les preses de decisió són importants.TOCA-TOCA: LA CIUTADELLA A TRAVÉS DELS SENTITS!
Recorrerem la Ciutadella a través dels sentits i amb l’ajuda de diferents materials ens endinsarem en el món iber per conèixer com feien les seves cases, què menjaven, com es vestien i molt més.
TALLER D’ARQUEOLOGIA
Taller d'arqueologia al museu!
Jornada de Portes Obertes PSICOLOGIA (en línia) 25-26
A UIC Barcelona obrim les portes al món. Des de la Universitat organitzem jornades de portes obertes mensuals per als futurs estudiants universitaris que vulguin conèixer la nostra institució.
Com era una ciutat com Gerunda?
Descobrirem el procés de romanització del nostre territori amb la pràctica de la construcció d'una ciutat de l'época i l'experiència d'elaborar una calçada romana.Coses d'ahir i d'avui
Coneguem els objectes més quotidians dels nostres besavis
Drac Mistu
Els volcans són el lloc idoni per trobar la presència de dracs, el motius poden ser variats, els corrents de lava, les cambres magmàtiques , possibles caus per aquestes bèsties de foc.
Taller obert al Marionetarium
Espectacle de titelles amb exposició i explicació històrica del món dels titelles i la col·lecció. Dirigit i adaptat als cicles educatius de: PRIMÀRIA, ESO, BATXILLERAT i CICLES FORMATIUS.
Mostrant 1-10 de 2.271 elements.