Resultats de la cerca
Aigua a Casa
Activitat matinal per educació infantil
La vida en el monestir de Sant Pere de Galligants
Una proposta per apropar a l'alumnat a la quotidianitat d'un monestir del s. XIIRuta Combinada (bici + caiac) Illa de Gràcia (Delta de l'Ebre)
Ruta combinada en bicicleta i caiac que voreja la Illa de Gràcia al Delta de l'Ebre. Inclou guia acompanyant, tot el material per realitzar l'activitat i assistència durant el recorregut.
Viatge al fons del mar en batiscaf (Infantil)
Com és el fons del mar? Quines són les espècies que hi viuen? Per què no és gens fàcil la observació i exploració submarina? Quins són els perills amb els que ens hi podem trobar?
Visita a l'exposició “L’aigua a la ciutat”
L’activitat descobreix tot allò que habitualment no veiem del cicle de l’aigua dins de la ciutat: d’on ve l’aigua de l’aixeta de casa nostra i a on va quan marxa pel desguàs.
Taller arqueologia: Resseguint el batec de les pedres.
Taller d'arqueologia.
Taller #rols
Objectiu de l’activitat: Reconèixer els principals rols a una situació d’assetjament escolarVisita la UAB
La UAB t'ofereix moltes activitats perquè puguis conèixer de prop els nostres estudis i instal·lacions.
ESCOLACADABRA
Màgia d'Escenari per una festa de fi de curs o celebració especial, Màgia de Saló per fer a cada classe, o bé Màgia Close-Up (de proximitat) per realitzar a grups petits. Tenim la màgia que vulgueu.
Taller a l'aula Flora i fauna urbanes
Riquesa biològica dels ecosistemes urbans. Espècies vegetals i animals que viuen als pobles i ciutats. La seva importància ecològica.Mostrant 1-10 de 2.255 elements.