Resultats de la cerca
Viatge al fons del mar en batiscaf (Infantil)
Com és el fons del mar? Quines són les espècies que hi viuen? Per què no és gens fàcil la observació i exploració submarina? Quins són els perills amb els que ens hi podem trobar?
CONEIXEM ELS ARTESANS DEL POBLE ESPANYOL
Ens ajudeu a descobrir què fan els artesans? Quins materials i eines fan servir? Anirem a la seva recerca pel poble, així com de les eines, estris i materials que utilitzen per viure-ho de ben a prop.
Fritz Haber, cara i creu del nitrogen
Fritz Habe va contribuir a la fabricació a gran escala d'adobs per a l'agricultura, i , al mateix temps, és considerat el pare de la guerra química.
L'Arbre Màgic
Història, biologia, ciència, farmacologia. L'arbre màgic navega per moltes docències, recuperació de les teixedes, LifeTaxus, gestió del paisatge.
Taller de Percussió escoles i públic familiar
Treballem: COMUNICACIÓ i DIÀLEG. La capacitat d'ESCOLTA. La CONCENTRACIÓ. La AUTOESTIMA. La INTERRELACIÓ en el grup. El nen té una GRAN EXPERIÈNCIA. És el MÚSIC d'una orquestra!Paisatges antics: anàlisi de pòl·len
Taller científic on a partir de l'anàlisi de pòl·lens els alumnes han d'intentar reconstruir com era el paisatge en èpoques passades.
BUFACANTAPICAISONA
ESPECTACLE-AUDICIO MUSICAL PER A NENES I NENS DE 0 A 5 ANYS
L'empremta del bosc. Ecosistemes sostenibles
Si la natura és sostenible, per què no aprenem d’ella?
Visita dinamitzada a l’edifici de CaixaForum Girona
Una incursió activa a la Fontana d’Or
Juguem amb les paraules: palíndroms, cal·ligrames, rimes i poesies, embarbussaments i anagrames
Per a estimar la Literatura i les Llengües, descobrirem juntes com les paraules també poden convertir-se en un joc: coneixerem els palíndroms, els anagrames, les rimes, els cal·ligrames, els Haikus...
Mostrant 1-10 de 2.271 elements.