Resultats de la cerca
MÓN SANT BENET: Fem bullir l'Edat Mitjana
Taller de cuina de l’època medieval
ACTUA: UNA PROPOSTA DE TEATRE - DANSA I CONSTRUCCIÓ DE GÈNERE PER A ADOLESCENTS
Podem canviar els estereotips de masculí i femení utilitzant la dansa i el teatre? Aquest curs vol sensibilitzar els joves sobre el problema de la desigualtat de gènere.Gimcana: Manresa sota els nostres peus!
Tot caminant per la ciutat podem veure indicis del pas d’aquesta sota els nostres peus! Després d’una petita activitat al museu, farem una ruta autoguiada per Manresa.
Gimcana cultural a Sitges, la Carrera d'Amèrica
Una gimcana culturales per a descobrir els edificis i les restes que van deixar els Indians a la Vila.
OLIMPÍADES INTERNACIONALS de FÍSICA FASE CATALANA
La Societat Catalana de Física anuncia la celebració de la fase catalana de l’Olimpíada Internacional de Física. Com a resultat d'aquesta prova s'escolliran els 13 representants de Catalunya.
CONEIX EL RIU TORDERA
Tram mitg del riu Tordera. Els ecosistemes fluvials, a causa de la seva fragilitat i importància ambiental i social, mereixen una atenció especial.
VISITA AL MUSEU DE L'ELECTRICITAT DE FIGUERES
El recorregut perrmet conèixer el procés d’electrificació de l’Alt Empordà a través d'una vista guiada adaptada a l’edat del grup.MAREMÀQUINES, UN MAR DE MÀQUINES
Aquest taller permet a l’alumnat conèixer alguns sistemes tecnològics de la vida quotidiana aplicats a l’enginyeria naval, utilitzant peces de LEGO..
NAS DE BARRACA
Toc de Retruc porta l'espectacle a la pròpia escola bressol on els nens coneixen l'espai. Proposem a través de cançons i jocs un recorregut pel hàbits quotidians.Figures de Nadal amb argila JumpingClay
Taller de modelatge amb argila JumpingClay temàtica Nadal on la classe fa una figura de Nadal que s'emporten a casa.
Mostrant 1-10 de 2.271 elements.