Resultats de la cerca
Visita al Museu de les Mines de Cercs
Un tren miner introdueix els visitants a l'interior de la mina Sant Romà. El recorregut, que consta de 450 metres dins la galeria, ens fa reviure al lloc original com era el treball dins la mina.De tots els colors, de totes les formes. Protagonistes diverses
Descobrim les connotacions que s'amaguen darrere els colors i les formes.
Taller d'innovació i visita guiada a la cripta
Visita la cripta de la Colònia Güell des d'una perspectiva didàctica, amena i interactiva.Sortida Zona volcànica de la Garrotxa
Parc natural. Hàbitats, flora i fauna de la zona. La Fageda d'en Jordà. Geologia i vulcanologia. Característiques del Volcà de Santa Margarida.Pack de Tallers "Reinnventa't!"
Aquest pack d’activitats consisteix en 8 sessions de treball a l’aula amb els alumnes, l’objectiu de les quals és la prevenció i sensibilització del bullying.
Lego We Do: Programem
És una evolució del Lego WeDo: Construïm, amb una gamma de colors i formes diverses permet la construcció de diferents robots, ara sense fils, i amb propostes de modificacions sobre el mateix robot.BANDEROLES DE SEDA AL POBLE ESPANYOL
Seda, sal, alcohol, pintura i retoladors, pinzells i bastonets de cotó més la nostra imaginació farem una postal de roba. Després coneixerem i visitarem l'artesana al seu taller.
Què és el malbaratament alimentari?
Taller sobre el malbaratament alimentari i les seves causes i conseqüències.
Crea la teva rosa electrònica
Aquest taller proposa la construcció d’una rosa lluminosa a partir de la creació d’un circuit elèctric i material divers.
CAMPUS D'ESTIU DE LES ARTS - ERAM Zeta
El Campus d’Estiu ERAM, és un projecte lúdic i educatiu, dirigit als i les joves d’entre 12 i 17 anys que vulguin explorar el seu potencial creatiu de la mà d’un equip docent especialitzat.
Mostrant 1-10 de 2.262 elements.