Resultats de la cerca
Els habitants del riu
Observació i estudi dels ocells i peixos que viuen al riu Ter
UN, DOS, TRES, JA ÉS FESTA MAJOR!
Veniu a conèixer les tres festes majors de Santa Margarida i els Monjos, explicarem un conte i ens divertirem fent un titella amb les figures dels balls populars.
Concurs de fotografia "Ciència a l'Aula"
Imatges amb motius cientifics realitzades dins el centre educatiu + un text explicatiu. Es poden presentar 3 fotografies per grup escolar.
Taller a l'aula Invertebrats marins II
Característiques dels diferents grups d'invertebrats marins. Biologia i ecologia. Causes antropogèniques i mediambientals que afecten aquests organismes.LA CASETA D'EN VILLÀ (Museu Deu)
Explicació d’un conte relacionat amb els quadres de Miquel Villà on introduirem els alumnes amb la màgia de la barreja de colors.
Cuina sostenible de temporada
Amb un producte vegetal de temporada, els estudiants aprendran a elaborar diferents plats per aprofitar millor els aliments, menjar millor i gaudir més.
Dret a l'alimentació: Des d'una perspectiva Nord-Sud global i de gènere
Formació en la qual s'introdueixen els conceptes bàsics del dret a l'alimentació des d'una mirada de Justícia Global.
Taller #mites
Objectiu l’activitat: de Revisar les creences sobre els diferents agents implicats directament a l’assetjament escolar i les seves característiques
JOCS D' ORIENTACIÓ I GYMKHAMES
Proposta de jcs d' orientació amb bruíxola o sense, l' objectiu és potenciar l autonomia i el joc cooperatiu.
Experimentem i ens divertim amb les sals de Cardona
L’activitat es basa en realitzar experiments on el propi alumne observarà i extraurà conclusions sobre quins són els fenòmens i/o trets característics relacionats amb la sal.
Mostrant 1-10 de 2.262 elements.