Resultats de la cerca
El joc del muntatge. Fem creacions audiovisuals
Crearem curts utilitzant la tecnologia de la Mash up Table i utilitzant imatges reciclades.
XERRADA: "Néixer, viure i morir al poble romà del Camp de les Lloses"
Sortim del museu. Xerrada adaptada a l'edat dels alumnes.
Descobreix Vidrà
Gimcana amb codis QR al voltant del poble de Vidrà.
Drawing fashion. Iniciació a la il·lustració de moda
Els alumnes s'endinsen en la història de la il·lustració de moda, coneixen artistes destacats, treballen i experimenten amb materials i tècniques de les figures conegudes.
Diversitat i convivència
Tallers i accions de suport als Centres Educatius per al treball de la convivència.
Viu la teva història en temps present I
Visita dinamitzada al Museu Municipal Castell (MMUC) de Rubí, on el públic escolar faran una visita de l'edifici emblemàtic i de riquessa patrimonial local, i un repàs del passat de Rubí.
RÀFTING DE LLAVORSÍ A SORT. 18KM
Una magnífica activitat de mig dia, plena d'emoció i aventura. Més de 2 hores al riu!
STEM en risc?
En aquesta activitat aprofundirem en els riscos naturals derivats dels processos geològics interns i de l’impacte que tenen en l’activitat humana.
El mar a fons
Amb aquest projecte es pretén crear nous recursos educatius per a professors i educadors de manera que el medi marí sigui una font nova i alhora complementària per a abordar els continguts del curs.Snow White
'Storytelling' interactiu en anglès i alemany que es porta a l'aula, que versiona el conte de Blancaneu amb perspectiva de gènere i d'igualtat.
Mostrant 1-10 de 2.256 elements.