Resultats de la cerca
CIÈNCIA I ART: ELS COLORS DEL ROMÀNIC
Utilitzant tècniques científiques actuals desvelarem quins eren els secrets del pintor de fa mil anys per fabricar els pigments. Inclou proposta plàstica de la tècnica del tremp.
Taller de dansa africana
Taller de dansa africana
Ballem, ballem i no ens cansem
Quins són els balls tradicionals de la cultura popular catalana i com es ballen? Descobriu el món de la dansa tradicional amb un taller dinàmic i rítmic amb l'Esbart Català de Dansaires.
Entrem en política
El recorregut ofereix un primer contacte amb les formes polítiques que se succeïren al segle XX. Les principals temàtiques de treball són: monarquia (rei), república (president) i dictadura (dictador)
Talking brains
Inspirar als joves al món de la neurociència a través d'experiments que llegeixen l'activitat neuronal. Els alumnes experimentaran en primera persona com funcionen els seus músculs i el seu cervell!
LA PEDRERA: Visita guiada a l'edifici
Permet conèixer La Pedrera, un dels edificis més representatius de la ciutat de Barcelona i del Modernisme català, seguint l’esperit transgressor amb què va ser creada,
Construccions mecàniques amb Lego
La dinàmica del taller es basa en la construcció, per part dels alumnes, d’una màquina simple, a partir d’un guió, unes idees i treballant els principis bàsics dels engranatges, rodes o eixos.FORMES I COLORS
Formes, colors, textures, llum… A través de l’art medieval jugarem i experimentarem, fent volar la imaginació i desenvolupant la creativitat.
Espectacle de clown-circ ALQUIMIA
Espectacle de teatre-clown amb participació del públic. Adreçat a primaria.El cicle dels residus i els recursos: menys és més
En aquesta activitat l'alumnat aprendrà diferents hàbits de consum sostenibles per a la prevenció de residus (mitjançant un joc de rol en un mercat).
Mostrant 1-10 de 2.262 elements.