Resultats de la cerca
Descobrim el Parc de l’Agulla
Fent ús de GPs aprendrem perquè i quan es va construir el Llac de l’Agulla, com es gestiona i quines són les seves funcions.
I tu, què en penses?
Els alumnes reflexionen sobre la utilitat que tenen els diferents transports públics, quins són els avantatges del TRAM la importància de les accions cíviques i de seguretat.
Moure per aprendre
Combinar moviment i aprenentatge és una eina perquè l’alumnat desenvolupi una forma diferent de comprendre i retenir els continguts escolars a través de la vivència en un entorn lúdic.
Taller del Sol i l'Energia Solar
L'Estel Sol i l'Energia Solar Taller adreçat a descobrir els colors del Sol i la seva llum. Experimentarem amb la llum blanca d'un raig de Sol i descobrirem el poder del Sol i la seva Energia!
Visita un Observatori Astronòmic
Podeu venir al nostre observatori de Sabadell perquè els alumnes aprofundeixin en els seus coneixements sobre l'Univers, descobreixin com és un observatori astronòmic i observin un astre.LA PEDRERA: Visita guiada a l'edifici
Permet conèixer La Pedrera, un dels edificis més representatius de la ciutat de Barcelona i del Modernisme català, seguint l’esperit transgressor amb què va ser creada,
LA MÀGIA DEL CIRC
Vols formar part de la nostra companyia de circ?
Nadal Elèctric - Taller de decoracions tecnològiques
Construirem decoracions lluminoses que amaguen un petit circuit elèctric, i aprendrem els conceptes bàsics de com es transmet el corrent elèctric.
Explorant el passat: Una Excursió pel Castell i el Poble Vell
Visita guiada destinada a grups escolars pel Castell i pels carrers del Poble Vell de Súria. S’inclou la possibilitat de visitar per lliure la Sala d’Exposicions de Cal Balaguer del Porxo.
Un mosaic ple d'històries. Taller de mosaics
Taller per conèixer la tècnica i el procés de construcció d'un mosaic romà
Mostrant 1-10 de 2.268 elements.