Resultats de la cerca
Introducció a la il·lustració científica
Què és i per què serveix la il·lustració científica? Reconstruirem la musculatura i la pell d’un animal del passat i dibuixarem un crani amb la tècnica del puntillisme.
Descobrim els microplàstics
Visita de conscienciació mediambiental
MOU-TE! TALLER DE DANSA COGNITIVA PER INFANTS
Taller de dansa cognitiva per infants on podran explorar i coneixer la dansa i el movimient des d'una perspectiva diferent a la dansa tècnica.
NATURA I COHESIÓ DE GRUP
Excursió / passejada per la natura ambientada on els alumnes hauran de superar un seguit de proves (jocs cooperatius i de descoberta de la natura) amb la finalitat de trobar la “clau” del tresorFEM DE TERRISSAIRES AL POBLE ESPANYOL
Aquest any inaugurem un Forn de ceràmica. Els alumnes coneixeran aquest ofici i descobriran com funciona un torn. Després amb la tècnica del pessic donaran forma a un bol.
Taller a l'aula Algues i plantes senzilles
Conceptes sobre la biologia de les algues, Biologia dels grups de les molses i les falgueres. Diferenciar les algues de les plantes senzilles. Protecció i conservació d'aquests organismes.Matins de Polítiques i de Sociologia
Vols viure la universitat per dins? Vols venir a veure com és una classe a la universitat? Tens ganes de conèixer com treballem?
Art i ciència: falsificacions al Museu
El Museu d’Art de Girona ha trobat als seus magatzems dues obres idèntiques i busca joves promeses de la restauració per esbrinar quina de les dues pintures és una falsificació.
Naturalista per naturalesa
Taller participatiu d’introducció a l’educació mediambiental
l'Aigua que Usem
Aprenem sobre els tractaments que fema l'aigua
Mostrant 1-10 de 2.256 elements.