Resultats de la cerca
Festa de plomes i purpurina. Ampliar els imaginaris afectius i sexuals
Un taller per reflexionar sobre la llibertat i la diversitat afectiva i sexual.
Casa museu Can Font
Joc de pistes i taller d'havaneres
Colònies escolars sobre aventura i natura
Projecte educatiu adaptat a tots els nivells d' educació infantil i primària que combina activitats mediambientals de descoberta del bosc mediterrani, amb activitats de multiaventura i de granja.
Visita i taller de ceràmica
Visita dirigida a alumnes dels diferents cicles de primària. Organitzada de manera amena i divertida entorn de tres activitats dirigides per educadors del museu.Romànic i Gòtic per a la Generació Z
Visita guiada al Museu d'Art i a la Catedral de Girona, descobrint què va significar l'estil Romànic i el Gòtic, però sobretot com encara són presents en el món actual i establint-hi relacions.
L'AIGUA DEL MAR ÉS PROU NETA?
Activitat d'investigació sobre la qualitat de les platges a la ciutat de Barcelona o Badalona.
Teatralizar històries no sexistes: recursos expressius per a educar en perspectiva de gènere
El curs vol proporcionar eines d'arts escèniques per a educar la infància i l'adolescència en perspectiva de gènere, utilitzant el teatre, l'expressió corporal i l'escriptura.
Serrallonga i el fet bandoler
Camí de La Sala, casa natal del més gran dels bandolers, descobrireu com el context històric de l'època, va ser clau per al sorgiment del bandolerisme. En arribar a la casa, us explicarem la llegenda.
Aliment o recurs? Coneix el malbaratament alimentari
El malbaratament alimentari és una problemàtica global que afecta tant al medi ambient com a les persones.
Drac Mistu
Els volcans són el lloc idoni per trobar la presència de dracs, el motius poden ser variats, els corrents de lava, les cambres magmàtiques , possibles caus per aquestes bèsties de foc.
Mostrant 1-10 de 2.271 elements.