Resultats de la cerca
II. Qui vivia al castell del Catllar?
Coneixerem com era un castell i qui en feia ús.
Les volem als museus i al carrer
Coneixerem les obres de dones artistes de l’Alt Empordà, fins ara poc presents en els museus.TALLER DE NUMISMÀTICA: RESTAURACIÓ D'UNA MONEDA AUTÈNTICA DEL SEGLE XIX
Introducció al món de la numismàtica i a les diferents tècniques de restauració utilitzades pels arqueòlegs a les monedes, i diferents objectetes metàlics per a la seva classificació i preservació.
Invisible! El misteri de les aigües subterrànies
Visita dinamitzada
Jornada de Portes Obertes CIÈNCIES BIOMÈDIQUES (en línia) 25-26
A UIC Barcelona obrim les portes al món. Des de la Universitat organitzem jornades de portes obertes per als futurs estudiants universitaris que vulguin conèixer la nostra institució.
RAQUETES DE NEU A RASOS DE PEGUERA
Sortides amb raquetes de neu al Berguedà, adaptades a tots els nivells.
PINTEM AL CAGANER A BCN
Activitat educativa on deixar fluir la imaginació, on gaudir de la personalització del teu caganer, passar una estona de desconnexió i gaudir creant un dels personatges més mítics de la nostra cultura
Gimcana Medieval: aventura pel Castell
Visita al Castell i entorn proper, així com les proves que ajudaran a conèixer millor aquesta fortificació medieval i la vida que s’hi duia fa segles.
SOM VISITANTS (Museu Deu)
Visita general al Museu Deu.
COM MILLORAR LES RELACIONS FAMILIARS_ Model Relacional Bridge® 1h 15 min
Taller pràctic i vivencial amb eines per entendre i gestionar els conflictes i millorar la convivència familiar, amb les eines del Model Relacional Bridge® i el Bridge Assessment®.
Mostrant 1-10 de 2.272 elements.