Resultats de la cerca
Taller a l'aula Energies renovables i estalvi energètic
Fonts principals d’energia del nostre planeta. Efectes nocius que generen les energies no renovables. Concepte d’energia renovable amb els seus pros i els seus contres.Lletres pètries. Paraules dites i escrites als murs de la Catedral
Visita especialitzada per aprofundir en els nostres coneixements iconogràfics i literaris a partir de la lectura del patrimoni present a la Catedral.
La Reproducíó a Can Pidelaserra
Diferenciació d´ovipars i vivipars en una granja, passejada i recollida del material per la realizació d´un niu per colocar els ous que em trobat perduts..Cada infant s´endurà el seu bonic niu.
Investiguem els taurons
Visita guiada + taller experimental a l'Aquàrium de Barcelona. Observar, manipular, experimentar, deduir… taller experimental perquè l'alumnat descobreixi alguns dels aspectes de la biologia marina.
Taller #mites
Objectiu l’activitat: de Revisar les creences sobre els diferents agents implicats directament a l’assetjament escolar i les seves característiques
Els residus elèctrics i electrònics
L’objectiu del taller és que l’alumnat prengui consciència de l’impacte ambiental i social de l’ús de dispositius mòbils i portàtils, fomentant una reflexió crítica sobre el nostre model de consum tec
LA PEDRERA: Visita guiada a l’exposició “L’art de la pedra”
Visita a l'exposició temporal
Jornades Portes Obertes Online - Graus ESADE
Connecta't a Jornades Portes Obertes Online dels Graus ESADE
EL TEIXIT EN EL MÓN DELS IBERS
Manipularem diferents tipus de fibres com la llana i el lli per conèixer les tècniques d‘elaboració del teixit i aprendre com vestien els ibers de la Ciutadella.
Jornada de Portes Obertes PERIODISME (presencial) 25-26
A UIC Barcelona obrim les portes al món. Des de la Universitat organitzem jornades de portes obertes mensuals per als futurs estudiants universitaris que vulguin conèixer la nostra institució.
Mostrant 1-10 de 2.271 elements.