Resultats de la cerca
UN, DOS, TRES, JA ÉS FESTA MAJOR!
Veniu a conèixer les tres festes majors de Santa Margarida i els Monjos, explicarem un conte i ens divertirem fent un titella amb les figures dels balls populars.
Visita combinada al Museu de la Tècnica i Mosaics Martí
Visita i taller a l’obrador artesà de rajoles hidràuliques Mosaics Martí.
JO SÓC AIXÍ!!
Per confiar en nosaltres, per millorar l’autoestima, per tenir una actitud positiva, per automotivar-nos, per prendre decisions amb responsabilitat i confiança,... .Colònies escolars a Finca Prades - Edulònia
Les colònies són una part fonamental de la formació a les escoles, un lleure educatiu on els nens i les nenes es cultiven de coneixements i aprenen a desenvolupar-se en nous entorns i a socialitzar.
Les matemàtiques a Santa Maria del Mar
Durant l'itinerari a Santa Maria del Mar i al barri de la Ribera, l'alumnat descobrirà aspectes històrics i matemàtics treballats a través de la recerca d'una forma experimental i cooperativa.Arqueòlegs: a la recerca del passat!
Convertim-nos en autèntics arqueòlegs per a descobrir les eines, tècniques de treball i els secrets d'aquesta disciplina científica, i la seva importància en l'estudi del passat
Aventura al Castell: a la recerca del tresor perdut
Introduir els infants en la història i l’arquitectura medieval a través d’una experiència participativa i divertida d’exploració pel nucli antic, treballant en equip i fomentant la seva creativitat.
La màgia del museu del mar
Al Museu del Mar ha arribat un llibre màgic. Un llibre que busca contes oblidats i quan en trova un, s'il·lumina. Activitat acompanyada amb efectes de màgia que deixaran els petits bocabadatsXerrada: El ciberbullying
Xerrada dirigida a famílies on tractarem el ciberbullying
Juguem amb el cos!
Taller d'expressió corporal per descobrir com es relacionen les diferents parts del cos.
Mostrant 1-10 de 2.271 elements.