Resultats de la cerca
COLÒNIES ESCOLARS: GAMIFICACIÓ LA CONQUESTA DEL TRON
Els alumnes hauran d’aconseguir arribar a ser reis, l’estament més privilegiat de la societat, coneixent les característiques de la societat medieval.
EL COR DEL VOLCÀ
Reserva Natural del volcà del Croscat Reserva Natural de la Fageda d'en JordàQUADERN VOLCÀNIC
El nostre TREBALL DE SÍNTESI es fonamenta en el món del vulcanisme. Proposa una sèrie d'activitats i de qüestions a les que cal trobar respostes adequades.
La mar d'enginy
Aquest taller permet a l’alumnat treballar com a enginyers i enginyeres de la indústria naval dissenyant i construint un sistema que permeti treure de l’aigua estructures pesades, com són els vaixells
RECICL'ART de l'Alba, escultures grupals
GEGANT RECICL'ART Creació col·lectiva d'Escultures, Andròmines i Projectes amb materials de rebuig
Teatre de l'oprimit
El Teatre de l’Oprimit reuneix un conjunt d’exercicis, jocs i tècniques teatrals que pretenen la comprensió i la cerca d’alternatives a problemes socials i interpersonals, en el nostre cas,el bullyingFER CAGAR EL TIÓ GEGANT
Els TRES QUARTS DE QUINZE us portem un tió ben diferent!, mentre uns el fan cagar, els altres veuen com cau el torró. Al nostre tió ja no li fa vergonya que els nens vegin d’on surten els regals..
Bateig d'hoquei + visita al MNACTEC
Bateig d’hoquei herba per gaudir d’aquest esport olímpic de gran tradició a Terrassa
Gran parc d'Art Accions Rock i Jocs Tradicionals per Ganàpies
Instal·lació participativa amb diferents espais a on podreu jugar i treure a passejar als vostres nens i nenes interiors: a l'escola, amb tota la família, amb els veïns i les veines...🤹♂
Taller: #miralls
Objectiu de l’activitat: Prendre consciència de l’autoimatge i l’autopercepció que tenen d’ells mateixos
Mostrant 1-10 de 2.255 elements.