Resultats de la cerca
BARRANQUISME D'INICIACIÓ
Descens d'un barranc d'iniciació, activitat guiada!
Itinerari: Ens fem preguntes
Explorem qui som
Viatge de fi de curs al cor del Berguedà
A El Jou Nature, us hem preparat un autèntic viatge de final de curs d'aventura i muntanya
ESCANEJA EL CODI (Museu Deu)
Veure, mirar i contemplar una obra d’art és llegir i interpretar. Tota obra d’art diu quelcom a aquell qui la vol entendre.
Estudi del moviment en la frenada d'un cotxe
Taller a la UAB que pretén que l’alumnat identifiqui quins són els factors que influeixen en la frenada d’un cotxe, entengui com aquests estan representats en l’equació del M.R.U.A.Com vam començar. Un viatge per la prehistòria
Visita dinamitzada on s'expliquen les diferents etapes de la Prehistòria i on a través de rèpliques els alumnes poden experimentar i aprendre sobre l'evolució humana
T'agrada el que veus al mirall?
. Taller de prevenció dels Trastorns de la Conducta Alimentària
Taller de vida quotidiana al centre escolar. PAREM LA TAULA A LA ROMANA
El grup d'alumnes tindran a les mans diverses peces ceràmiques per tal d'observar-les i caracteritzar-les.
Jornada de Portes Obertes
La millor manera de conèixer la universitat és viure-la!
Planta de Triatge de residus inorgànics municipals de Molins de Rei
La visita guiada a la Planta de Triatge de Molins de Rei pretén donar a conèixer el funcionament d' aquesta instal·lació per sensibilitzar als visitants.
Mostrant 1-10 de 2.256 elements.